E-imza nasıl alınır?
NES Başvuru Formunu uygun şekilde doldurunuz. (kurumsal e-Posta alanına 'icisleri.gov.tr' uzantılı kurumsal e-Posta hesabınızı yazınız.) Formu doldurduktan sonra 'Form Onayla' düğmesine basınız.
E-imza nasıl açılır?
Geçerli Kimlik Doğrulama Yöntemleri E–İmza Uygulaması ile Nasıl Giriş Yapılır? Aşağıdaki alana kimlik numaranızı yazınız. Masaüstünüzde bulunan e–imza uygulamasını açınız ve ekrandaki işlem kodunu giriniz. ( e-Devlet Kapısı e–İmza Uygulaması'nı bilgisayarınıza indirmelisiniz. Uygulamayı indirmek için tıklayınız.
E-imza için hangi program?
Kamu SM hizmetlerinin (Bireysel İşlemler, Başvuru Portalları vb.) çalışması için bilgisayarınızda Java 1.8 ve üzeri herhangi bir versiyonun kurulu olması gerekmektedir.
Elektronik imza nasıl kullanılır?
Elektronik imzanız bir akıllı kart üzerinde size gönderilir. e-İmzayı çalıştırabilmek için öncelikle kart sürücünüze yazılımını kurmanız gerekir. Bu yazılımı e–İmza ile birlikte size gönderilen CD ya da diğer medya araçlarında bulabilirsiniz. Aksi halde hizmet aldığınız firmanın web sitesinde bulabilirsiniz.
PTT e-imza kaç TL?
e–İmza Fiyatları PTT güvencesi ile Merkezlerimizden yapacağınız e–İmza başvurularınızda geçerli olacak fiyatlar (tüm vergiler dâhil): 1 Yıllık e–İmza 189,00 TL. 2 Yıllık e–İmza 249,00 TL. 3 Yıllık e–İmza 329,00 TL.
Şahıslar için e-imza nasıl alınır?
E–imza başvuruları BTK tarafından onaylanmış Elektronik Sertifika Hizmet Sağlayıcılarına yapılmalıdır. E–imza almak isteyenlerin kimlik kontrolü yaptırması gerekmektedir. Genellikle e–imza için gerekli olan kimlik kontrolleri kurulum adımında ya da noter aracılığıyla yapılmaktadır.
E-imza nereden nasıl alınır?
e–İmza Başvurusu için Gerekli Belgeler Kimlik Numarası bulunan geçerli resmî belge, PTT iş yerlerinden temin edilebilecek olan e–imza Başvuru Formu, İmza Sirküleri (Sadece kurumsal e–İmza başvurularında talep edilmekte olup asılları da PTT'de görüldükten sonra başvuru sahibine geri verilecektir.)