Ikametgah değişikliği randevu alma

sorusunun ardından pek çok kişi nüfus müdürlüğü randevu alma işlemini de sorguluyor. İsterseniz https://randevu.nvi.gov.tr/ adresinden online olarak randevu alabilir, ya da ALO 199'u arayabilirsiniz.Aug 16, 2021

Adres değişikliği için nereden randevu alınır?

Bu sorunla karşılaşan vatandaşların nüfus müdürlüğüne gelerek işlemlerini yaptırması gerekmektedir. Nüfus müdürlüklerince yapılacak kimlik kartı, sürücü belgesi, pasaport ve diğer işlemlerde ise Alo 199 ya da www.nvi.gov.tr internet adresinden randevu alınması gerekiyor.

Nüfus müdürlüğü nasıl randevu alabilirim?

Nüfus müdürlüğü işlemleri için telefon numarası 199 olarak bilinmektedir. İnternet ve 199 numaralı hattı arayarak hızlı ve kolay bir şekilde nüfus müdürlüğünden randevu alabilirsiniz.

Nüfustan randevu almak için kaçı aramamız lazım?

Yeni kimlik randevusu alma: Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü https://randevu.nvi.gov.tr/ web portalı üzerinden ya da Çağrı Merkezinden (Alo 199) alınır.

Nvi randevu nasıl alınır?

ALO 199 Vatandaş Etkileşim Merkezi.

Adres değişikliği için ne gerekiyor?

  • Taşındığınız yer daha önce sistemde kayıtlı değilse herhangi bir belgeye ihtiyaç yoktur.
  • Taşındığınız adres, daha önceden başka bir kişi tarafından beyan edilmiş ise yanınızda yeni adresinize ait doğalgaz, elektrik, su, telefon faturası ya da abonelik sözleşmesi getirmeniz gerekmektedir.

Ikametgah taşıma işlemi nasıl yapılır?

E-devlet sistemi kullanılarak, adres değişikliği yapmak mümkündür. Kişilerin e-devlet şifresiyle sisteme giriş yapması gerekir. Eğer e-devlet şifresi bulunmuyorsa, PTT merkezlerinden e-devlet şifresi temin etmelidir. E-devlet haricinde Nüfus Müdürlüğü'ne gidilerek, adres değişiklikleri yapılabilir.

Nüfus Müdürlüğü randevusuz gidilir mi?

COVİD-19 SALGINI NEDENİYLE NÜFUS MÜDÜRLÜĞÜMÜZDE HES KODU İLE RANDEVU ALMADAN İŞLEM YAPILMAYACAK.