Türk telekom çark

Türk Telekom’da salla kazan nasıl yapılır?

  1. Kampanyadan yararlanmak için Türk Telekom Online İşlemler uygulamasını yüklemek/giriş yapmak ve Sil Süpür oyununu oynamak gerekmektedir.
  2. Hediyeler her hafta Çarşamba veya Cuma günü 06:00'a kadar yenilenecektir. …
  3. Hediyeler tanımlandıktan sonra müşterilere tanımlama SMS'i gönderilecektir.

Türk Telekom Hediye Çarkı hangi gün?

Hediyeler her hafta Çarşamba veya Cuma günü 06:00'a kadar yenilenecektir. Müşterilerimiz hediyelerinin yenileneceği Sil Süpür gününü mobil uygulama üzerinden öğrenebilir. Hediyeler tanımlandıktan sonra müşterilere tanımlama SMS'i gönderilecektir. İlgili SMS'in gelmesinin ardından hediyeler kullanılmaya başlanabilir.

Turk Telekom Silsupur nasil yapilir?

  1. Telefonunuza Türk Telekom Online İşlemler uygulamasını indirin.
  2. Uygulamayı indirdikten sonra yükleyin ve açın.
  3. Giriş yapılması sonrasında ana ekranda sağ üst köşede bulunan hediye paketine tıklayın.
  4. Açılan ekranda "Size özel kampanyalar" a girin.
  5. Sil Süpür seçeneğine dokunun.

Türk Telekom sil süpür yok mu?

Türk Telekom'da numarasını yeni taşıyanlarda bazen sil süpür hediyesi çıkmıyor. Benimde başıma geldi ve çözümünü buldum. Hediyenin çıkması için Evet yazıp 5008 numarasına SMS atmanız gerekiyor.

Salla Kazan hangi gün?

Kampanyadan her hafta sadece 1 kere yararlanılabilir. Hediye alma hakkı kampanya süresinde pazartesi günü yenilenir. Kampanyadan bireysel ve kurumsal ses hattı kullanan müşterilerimiz yaralanabilir. Hediye alma hakkı her Pazartesi 00.00'da yenilenir ve Pazar 23.59'ye kadar geçerli olur.

Türk Telekom Salla Kazan şifresi nasıl alınır?

“TekŞifre” hesabınızı oluşturduğunuz cep telefonu numaranız ile TEKSIFRE (boşluk) T.C. Kimlik Numaranızı 6606'ya göndererek şifrenizi alabilirsiniz.

Türk Telekom sil süpür hediyesi kaç gün geçerli?

Müşterilerimiz hediyelerinin yenileneceği Sil Süpür gününü Mobil Online İşlemler uygulaması üzerinden öğrenebilir. Kampanya kapsamında sunulacak Haftalık 10 GB hediyesi, Türk Telekom'a gelen yeni müşterilerin aktivasyon tarihinden sonraki 3 ay içerisinde; ayda bir kere olacak şekilde tanımlanacaktır.