Çağrı merkezinde sunulan hizmetler

Ülkemizde bu yönde kullanılan numaralar 444 ya da 0800 olarak başlamaktadır. Bu tarz çağrı merkezlerinde verilen hizmetler daha çok kişilerden bilgi alma, sorunlarına çözüm sunma, talep edilen işlemleri yapma ya da satışları gerçekleştirme gibi işletmeler için önem arz eden bütün işleri kapsamaktadır.23-Mar-2020

Çağrı merkezi hizmet kanalları nelerdir?

Call Center olarak nitelendirilebilecek merkezler artık sadece “telefon çağrısı” almıyor, aynı zamanda e-posta, fax, sms, çevirimiçi sohbet(online chat) gibi iletişim kanallarını da yönetiyorlar.

Çağrı merkezi türleri nelerdir?

Hizmet Yerine Göre Çağrı Merkezleri • Hizmet yerine göre çağrı merkezleri insource, off-shore ve outsource olarak üçe ayrılmaktadır. Insource, çağrı merkezi hizmeti işletmenin ana çalışma lokasyonlarında veya bu noktalara yakın bir noktadan işletme kaynakları ile verilmektedir.

Çağrı merkezi Seat nedir?

SEAT Müşteri Hizmetleri 444 73 28 (SEAT) numaralı telefondan ya da info@seat.com.tr adresinden ne zaman istersen bize ulaşabilirsin.

Çağrı merkezi ne için kullanılır?

Çağrı merkezi, kurumların telefonla yapılan talepleri almak ve başka birimlerine iletmek üzere sahip oldukları departman. Kar amaçlı bir şirket için bir çağrı merkezinin en temel amacı müşterilerden gelen ürün veya bilgilendirme taleplerinin karşılanmasıdır.

Çağrı merkezlerinde haberleşme araçları nelerdir?

Çağrı merkezi; telefon, faks ve e-posta gibi farklı erişim yöntemleri içerir. Çeşitli yazılım veya bilgisayar programları ile hizmet veren çağrı merkezi, farklı özelliklerde iletişim araçlarını kullanan nitelikli iş gücünden oluşur.

Çağrı merkezi çalışanları ne kadar maaş alıyor?

2021 yılı asgari ücretin 2.825,90 TL olduğu düşünülürse 2021'de en düşük çağrı merkezi maaşı asgari ücretten düşük olamayacak. Genellikle 300 TL civarı yemek ve yol yardımı da ödenen çağrı merkezi personelleri 2021 yılında 3200-3400 lira aralığında maaş almaktadır.

Çağrı merkezi çalışanlarına ne denir?

Çağrı Merkezi Elemanı; verilen hizmetler ya da satın alınması sağlanan ürünlerle ilgili sorun yaşayan ya da bu konu hakkında soruları olan müşterilere destek sunan kişilere verilen mesleki unvandır. Müşteri hizmetlerinin en kritik elemanı olarak bilinir.